Néhány hete sajnálatos módon lerobbant az autónk. Szó se róla, közel sem volt már mai darab, de erre akkor sem számítottunk. Sürgősen megoldás után kellett néznünk, hiszem manapság autó nélkül szinte lépni sem lehet. Ha belegondolunk, mihez nem kell jármű? Szükséges kisebb és nagyobb utazásokhoz. Sokan a munkahelyükre is kocsival járnak, nem is szólva a téli-nyári nagy utazásokról, üdülésekről. Sokszor váratlanul kell útnak indulni, valamilyen előre nem látott probléma esetén. Múltkor például a kutyánk lett rosszul, és sürgősen állatorvoshoz kellett vinni. Nem is tudom, mi lett volna velünk akkor autó nélkül.
Egy szó, mint száz, az autónk bedöglött, és mint kiderült, olajcsere vált szükségessé. El is mentem a közeli olajcsere üzletbe, ahol szerencsére gyorsan meg is oldottuk a problémát. A javítások közben beszélgettem az egyik ott dolgozó kollégával, akivel valahogyan a cégekre és a vállalatokra terelődött a szó. Számos más téma mellett a cégalapítás témáját is érintettük. Tőle tudtam meg, hogy létezik egy pontosan ebben (is) segítő cég, mégpedig a Gross Székhelyben Otthon.
Amint azt a cég weboldaláról megtudjuk, a cégalapítás mindössze néhány lépésben lehetséges: manapság ez már gyors és egyszerű. A cégalapítás előtt fontos az alapos felkészülés, és a legfontosabb kérdések átgondolása, hogy az alapításunk biztosan sikeres legyen. Mielőtt bármilyen szerződést aláírnánk, számos kérdést kell megválaszolnunk, hogy a megfelelő alapokra építhessük a céget. Az első lépés az, hogy tisztázzuk, milyen cégformát választunk. Ezután kell kiválasztani a cég ügyvezetőjét és tulajdonosát, valamint el kell döntenünk, mi legyen a cég neve, és pontosan milyen tevékenységet végezzen. Az alapító okiratban szereplő tevékenységi kör meghatározása is nagyon fontos, hiszen ez határozza meg a cég jövőbeli működését.
Miután leraktuk az alapokat, következhet a következő lépés: a telefonos vagy személyes konzultáció. A Gross Székhelyben Otthon cég segít abban, hogy minden felmerülő kérdést tisztázzunk, és válaszokat kapjunk a cégalapítással kapcsolatos kérdésekre. Ezt követően kitölthetjük a szükséges dokumentumokat, és, ha minden rendben zajlik, elindulhat a cég alapításának hivatalos folyamata. Fontos, hogy a cégalapításhoz szükséges formanyomtatványokat megfelelően kitöltve és aláírva juttassuk el a Gross cégéhez.
Miután a formanyomtatványokat aláírtuk, el kell végezni további szükséges lépéseket, például a cégbírósággal történő kapcsolatfelvételt, és az adószám kiállítását. Ehhez elengedhetetlen a megfelelő dokumentumok benyújtása, amelyet az ügyvéd vagy jogtanácsos segít összeállítani. Miután a cégbíróság és a NAV elvégezte a szükséges ellenőrzéseket, és megszületett a cég bejegyzése, már csak néhány apró, de nagyon fontos lépés marad hátra. Először is be kell jelentkeznünk a Kereskedelmi és Iparkamarához, majd 8 napon belül bankszámlát kell nyitnunk a szükséges törzstőke elhelyezéséhez. Ezt követően még egyszer be kell jelentkeznünk a NAV-hoz, hogy pontot tegyünk a cég alapításának végére.
Bár a cégalapítás nem tűnik bonyolultnak, számos apró részletre kell figyelni, hogy minden zökkenőmentesen történhessen. Ha ilyen terveink lennének, és a folyamatot szakértő segítségével szeretnénk lebonyolítani, bátran fordulhatunk a Gross Székhelyben Otthonhoz. Több mint 11 év tapasztalatával felvértezve garantálják, hogy minden szükséges lépésben támogatnak minket. A cég Budapesten és vidéken is rendelkezésünkre áll. Budapesten többek között a II., V., VI. és XII. kerületben találjuk meg őket, de ügyvéd- és ügyfélfogadó irodák találhatók a Bem rakparton és a Báthory utcában. Vidéken irodák működnek például Pécsen, Szegeden, Győrben, Békéscsabán, Kecskeméten, Debrecenben, Miskolcon, Székesfehérváron, valamint Újlengyelen, Zalaegerszegen és Veszprémben (amely jelenleg átalakítás alatt áll).